خبر مهم پلیس برای فروشندگان لباس-راهبرد معاصر
اولین باخت ذوب‌آهن در لیگ برتر | برد خانگی شاگردان یحیی گل‌محمدی نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد فرمانده کل سپاه: استحکام جبهه مقاومت ضربات کوبنده تری بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی فرود خواهد آورد نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد ۵ روز عزای عمومی در ایران درپی شهادت سید حسن نصرالله سخنگوی ایران ایر: تمام پرواز‌های ایران‌ایر به بیروت تا اطلاع ثانوی لغو شد پیام رهبر انقلاب در پی شهادت سیدحسن نصرالله: ضربات جبهه مقاومت بر پیکر رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس مرگ تلخ ۴ عضو یک خانواده در تصادف رانندگی جاده اصفهان نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است افزایش قیمت طلا و سکه در بازار تهران برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که بود؟

خبر مهم پلیس برای فروشندگان لباس

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت، از دستگیری ۱۳ نفر از افراد باند جعل گذرنامه و اسناد دولتی خبر داد و گفت: این افراد قاچاق انسان هم می کردند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 August 17
کد خبر: ۱۴۷۳۳۳

به گزارش راهبرد معاصر، رئیس پلیس پایتخت از انهدام باند قاچاق انسان و جعل گذرنامه در تهران خبر داد و گفت: ۳۰۴ نفر از اراذل و اوباش سطح دار در طرح اقتدار پلیس امنیت دستگیر شدند.

 

سردار حسین رحیمی، صبح چهارشنبه در طرح اقتدار پلیس امنیت، اظهار داشت: پلیس وظیفه دارد با انواع و اقسام جرایم برخورد قاطع و شبانه روزی داشته باشد.

 

وی افزود: مأموران پلیس امنیت هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی با کلاه برداران، اراذل و اوباش و کری خوانان برخورد می‌کنند، این افراد تلاش می‌کنند تا فرهنگ ابتذال و بی حیایی را در جامعه اشاعه دهند.

 

سردار رحیمی ادامه داد: پلیس امنیت ۳۰۴ نفر از اراذل و اوباش سطح دار که اقدام به شرارت و نزاع و درگیری کرده بودند را در سومین مرحله از طرح اقتدار دستگیر کرد.

 

وی گفت: از این تعداد ۳۰۴ نفر دستگیر شده ۱۶۵ نفر آنها مزاحمان نوامیس در پارک‌ها، ۴۴ نفر اوباش توزیع کننده مواد مخدر و گرداننده مراکز فساد، ۸ نفر اوباش که اقدام به توزیع مشروبات الکلی می‌کردند، ۲۴ نفر اوباشی که علاوه بر اوباش گری سلاح غیرمجاز هم خرید و فروش می‌کردند و ۶۳ نفر عاملین تخریب، شرارت و نزاع و درگیری بودند.

 

رئیس پلیس پایتخت افزود: در این مرحله از طرح اقتدار ۵۱ قبضه سلاح کشف شده است که ۲۷ قبضه آن جنگی و ۲۴ قبضه بادی و شبه سلاح بوده است./مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار